close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    ایجاد وفاداري به برند , برندسازی اینترنتی

    بازدید : 304
    پنجشنبه 1 مرداد 1394 زمان : 6:14

    مدیر رسانه های اجتماعی شرکت شما باید ردیت را بخواند؛ همینطور دیگر سایت ها و شبکه ها را . از این جمله دو نکته استفاده می شود: اول این که شما باید فردی را به عنوان «مدیر رسانه های اجتماعی» تعیین کنید و به این پستکار بگمارید. دوم این که وی باید وب را رصد کند. ممکن است شرکت شما هیچ حسابی در توییتر و فیس بوک نداشته باشد و یا حتی از وب سایت هم بی بهره باشد ولی این بدان معنا نیست که شما می توانید نسبت به آنچه که در این سایت ها پشت سر شما گفته می شود، بی اعتنا باشید. شرکت شما به فردی نیاز دارد که به سخنان منفی که علیه برند شما در این شبکه ها به راه می افتد، واکنش منطقی، درست و صادقانه داشته باشد. ممکن است شرکت شما هیچگاه نتواند رفتار جوامع اینترنتی را به دلخواه خود تغییر دهد ولی اگر چنین چیزی رخ دهد، در واقع کسب و کار شما سود هنگفتی را تجربه خواهد کرد. 3. مدیر رسانه های اجتماعی شرکت شما باید آگاه، به روز و به آرمان های شرکت کاملاً وفادار باشد. پیدا کردن مدیر رسانه های اجتماعی کار نسبتاً آسانی است ولی مدیری که «آگاه، به روز و کاملاً وفادار» باشد، قدری کمیاب است. 4. به یاد داشته باشید که مصرف کننده توالی مراحلی است که از طريق آنها مصرف کننده حرکت می کند، اطلاعات بدست می آورد و پيش از تصميم گيری و اقدام بر اساس آن، پيشنهادهای رقابتی را مورد ارزيابی قرار می دهد. اين يک مدل ايده آل است که خاستگاه آن يک مدل روانشناسی شناختی از چگونگی تصميم گيری يک خريدار عاقل برای خريد می باشد و به ندرت چگونگی رفتار واقعی آدمها را توصيف می کند. اين مسئله نشان می دهد که مصرف کننده پيش از تصميم گيری مجموعه ای از حالتهای روانی و سلسله ای از اقدامات را پشت سر می گذارد. تنها در قالب يک مدل فرآوری اطلاعات است که يک مصرف کننده به ميزان کافی از تلاش ذهنی و فيزيکی برای جستجو و کسب اطلاعات بهره خواهد برد. به اين ترتيب، چنانچه عملکرد واقعی مصرف کنندگان را در مراحل مختلف مورد بررسی قرار دهيم، شاهد انشعابات متعددی از مدل کلاسيک خواهيم بود. برای انتخاب در بين برندها، مصرف کننده بايد تصميم بگيرد کداميک از معيارهای ارزشيابی را مورد استفاده قرار دهد و به نوعی قاعده تصميم گيری را بکار بندد. معيارهای ارزشيابی (گاهی اوقات معيارهای انتخاب ناميده می شوند) خصيصه های محصول هستند – عملکردی، نمادين و احساسی - که لزوم باشد.شرکت های ارائه کننده خدمات وب سرویس ، نیاز به استخدام نیروی کمتری دارند تا شرکت های وب اپلیکیشن. چرا که پشتیبانی ، صرفا برای یک سایت انجام می شود و نه نرم افزارهای تحت وب متعدد. معمولا نیروهای سربار ، از قبیل منشی ، حسابدار و ... نیز ، در وب سرویس ها نیاز نیستند. چرا که عمدتا تراکنش های مالی ، اینترنتی بوده و حسابداری اندک آن نیز ، به صورت سیستماتیک و درون نرم افزار انجام می شود. با عنایت به اینکه در وب سرویس ها ، پرزنت نرم افزار لزومی ندارد ، بنابراین برگزاری جلسه حضوری با مشتری بسیار کم رنگ تر از وب اپلیکیشن است. این خود برای برنامه نویسان شهرستانی یک مزیت آشکار محسوب می شود. چرا که می توانند با برنامه نویسی یک وب سرویس قدرتمند ، بدون نیاز به پرداخت هزینه های سرسام آور زندگی در تهران ، مشتریان زیادی را از پایتخت و سایر شهرهای بزرگ کشور جذب کرده و درآمد کسب کنند. از سوی دیگر ، عدم نیاز به مواجهه با مشتری ، برای برنامه نویسانی که قدرت بازاریابی و فروش بالایی ندارند و نمی توانند به خوبی مشتری را توجیه کنند ، یک مزیت مهم محسوب می شود. در واقع در وب سرویس ، قدرت فنی تیم در این اطراف، بهترین پارکی که برای حیوانات هم لذتبخش باشد، کجا قرار دارد؟ کسانی که خانه می خرند، احتمالاً فرزند یا فرزندانی هم دارند. حال باید به این سوالات هم پاسخ داد: در این منطقه، بهترین مدرسه کدام است؟ نام بهترین رستوران این منطقه چیست و کجا واقع شده است؟ بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات نظافت منازل کدام است؟ اینجا دکتر خوب برای کودکان پیدا می شود؟ همسایه ها چطور آدم هایی هستند؟ و خیلی سوالات دیگر. حال اجازه بدهید نیم نگاهی به بند 4 داشته باشیم. اگر کسی از پیمانکارها، دکترها، رستوران دارها و دیگر کسانی که در منطقه شما کسب و کار دارند، یک خریدار خانه را به نزد شما بفرستند، بسیار خوشحال خواهید شد، درست است؟ از آن طرف، اگر شما یک مشتری را که تازه اینجا خانه خریده به این کارشناسان ارجاع دهید، آنها نیز بسیار خرسند و متشکر خواهند بود. غیر از این است؟ آنجا که در بالا ذکر شد، یک مثال ساده است. شما باید ببینید که مشتریان هدف تان به چه چیزهایی علاقه دارند؟ Jessica Davis در socialmediatoday.com می گوید: بر طبق قانون اصلی بازاریابی محتوا، شما برای جذب مشتری های بالقوه باید برای خوانندگان ایده

    برند برای مخاطب هدف
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 22
  • باردید دیروز : 39
  • بازدید کننده دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 407
  • بازدید سال : 13131
  • بازدید کلی : 21649
  • کدهای اختصاصی