close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    ایجاد وفاداري به برند , برندسازی اینترنتی

    بازدید : 257
    دوشنبه 11 آبان 1394 زمان : 0:33

    آن ها را به ویژگی های عمل رسانه ای در این چارچوب اضافه کرد.به هر حال ، نکته مورد تأکید امکانی است که این شبکه ای شدن در اختیار اقتصاد و بازاریابی کالاها قرار داده است و تصویر مجسم آن در تبلیغات بازرگانی به خوبی نمایان است.تبلیغات بازرگانی امروز در قالب شبکه با تنوع و گستردگی زیادی روبه رو شده است که سهم هزینه کرد و بازگشت سرمایه و سود را به رقم های بسیار بالا صعود داده است . هزینه های تولید آگهی های تجاری به روش های مختلف و جدید، از بزرگ ترین ارقام تجارت جهانی اند. در حال حاضر، تبلیغات تجاری و بازرگانی جدید، نه تنها کالاهای موجود جدید را به مشتریان معرفی می کند، بلکه روش و الگوی مخصوص این گونه تبلیغات ، انگیزه مهمی برای ایجاد بازارهای جدید شده است .مجموعه عوامل متعدد تبلیغات بازرگانی در عصر اطلاعات را به سلاح و حربه جدیدی در تجارت بین المللی و داد و ستد کالاها تبدیل کرده اند؛ عواملی چون رقابت برای تسخیر بازارهای جهانی و تسلط بر آنها، افزایش تولید همراه با خلق کالاهای جدید، انگیزه مصرف گرایی ، رقابت های اقتصادی بین شرکت های بزرگ چند ملیتی ، محدودیت مشتریان و بازارهای مشخص جهانی هدف داشت.اما هرچه بیشتر بر فروش تمرکز کنید و ارتباطات را نادیده بگیرید، احتمال فروش یا برقراری ارتباط خوب با مشتری ضعیف‌تر خواهد شد.اعتماد و اعتبار مهم‌ترین عوامل در ارتباطات فروش هستند.مشتری باید کاملا به شما (فروشنده) اعتماد کند و اطمینان قطعی داشته باشد که به تعهدات خود عمل خواهید کرد.مشتری باید معتقد باشد که کارایی محصول و خدمت شما همان است که در ابتدا گفته‌‌اید و به همان ترتیب هم باقی خواهد ماند.صحبت به فروش منجر نمی‌شود.بین تعداد سوالاتی که درباره نیازها و خواسته‌های مشتری می‌پرسید و قدرت ارتباطی که شکل می‌دهید، رابطه‌ای مستقیم وجود دارد. صحبت به فروش منجر نمی‌شود ، پرسیدن به فروش منجر می‌شود.به علاوه، بین گوش‌دادن دقیق به پاسخ‌های مشتریان و میزان علاقه و اعتماد مشتری به شما رابطه مستقیمی وجود دارد.واقعیت این است که گوش دادن اعتماد به‌وجود می‌آورد. برای ایجاد ارتباطی قابل اعتماد بین فروشنده و مشتری ، هیچ راهی سریع‌تر و موثرتر از پرسیدن سوالات بسیار از مشتری و گوش سپردن دقیق به پاسخ‌ها نیست.هر‌چه دقیق‌تر به سخنان مشتری گوش بسپارید ، علاقه و اعتماد او به شما افزون‌تر شده و پذیرای هزینه ی بسیاری در بر ندارد. بعلاوه اینکه طراحی خوب باعث رشد فروش خواهد شد. Tweetbotنمونه ای مناسب از طرحی است که باعث فروش خوب نیز شده است. نکته قابل تامل این است که طراحی اپلیکیشن. شما می تواند آن را به اوج و یا به قعر هدایت کند. پس لباسی زیبا به آن بپوشانید و سپس عرضه کنید.10– از کارشناسان استفاده کنیدبیشتر کارشانسان این حوزه خود را توسعه دهنده و یا طراح می دانند. تعداد افراد بسیاری کمی یافت میشوند که به اندازه کافی از مهارت هر دوی این رشته ها بر خوردار باشند. اگر شما خود را در یکی از این دو گروه می بینید، بایستی تخصص گروه دیگر را به خدمت بگیرید. تعداد زیادی از اپلیکیسشن ها وجود دارند که دارای طرح ظاهری خوبی بوده اند، اما در قلب برنامه خود چیزی برای ارائه ندارند و بالعکس. بنابراین اگر شما هردوی این موارد را رعایت کنید فاصله خود با پیروزی را به میزان زیادی کاهش داده اید..منیت پرتال های تجارت الکترونیک، پورتال های سازمانی و وبسایت های صنعتی، از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر برای امنیت وبسایت طراحی شده خود اهمیت قایلید مقاله افزایش امنیت پورتالهای وب را از دست ندهید.1. به جای بودند، متوجه شدند که چند «عامل خارجی» هم بر تجربه کار با این نرم افزارها دخالت دارد. ما با شگفتی متوجه شدیم که پردازش وام ها در سه مرحله انجام می شود. در مرحله اول، مسئول وام اشکال تراشی می کرد و سپس مشتری از ادامه کار منصرف می شد؛ در مرحله دوم مسئول وام قبل از آن که از این نرم افزار استفاده کند، به شیوه سنتی عمل می کرد، یعنی استفاده از کاغذ؛ در مرحله سوم وی داده های غلط را پاک می کرد. ما بلافاصله مقصر را پیدا کردیم: کارمندان بخش اعطای وام در بانک، از نوعی سیستم پرداخت استفاده می کردند که آنها را به ورود هر چه بیشتر وام در این سیستم تشویق می نمود (صرف نظر از دقت و درستی داده های درج شده). ما دریافتیم که در تجربه کاربران، علاوه بر خود «محصول» عوامل دیگری نیز دخالت دارد؛ مثلاً چگونگی و حتی مکان استفاده از محصول. رفتار مشتری ها با محصول تان را بررسی کنید ما برای تست ایده های مختلف مربوط به نرم افزار کیف پول موبایل (mobile wallet) از شرکت PayPal، یک سری بازی های نوآورانه ای با مشتری ها به راه انداخته ایم. به این صورت که از آنها می خواستیم که محتویات کیف پول موبایلی خود را به اشتراک

    بازشناسی و به ياد آوری برند
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید کننده امروز : 17
  • باردید دیروز : 39
  • بازدید کننده دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 402
  • بازدید سال : 13126
  • بازدید کلی : 21644
  • کدهای اختصاصی