زمانی که بعنوان هديه خريداری می شود يا در يک موقعيت مهم اجتماعی مورد استفاده قرار می گيرد. هميشه بايد به ياد داشت که درگيری يک ثابت شخص/محصول/موقعيت است و با اينکه می توانيم به جهت سهولت کاربری، محصولات را به درگيری بالا يا پايين دسته بندی کنيم، هيچ محصولی وجود ندارد که هميشه برای تمامی افراد از درگيری پايين برخوردار باشد.مدل کلاسيک تصميم گيری مصرف کننده معمولا فقط در مورد محصولات با درگيری بالا و/يا مواقعی که عوامل موقعيتی مهمی وجود داشته باشند کاربرد پيدا می کند. در اين موارد ممکن است مصرف کنندگان پيش از خريد، اطلاعات فراوانی را جستجو کنند. با اين حال، نظريه ساده ‘درگيری بيشتر برابر است با جستجوی اطلاعات بيشتر’ تنها در مورد محصولات کاربردی مصداق پيدا می کند، محصولاتی که با عملکرد فيزيکی خود رضايت مصرف کننده را جلب می کنند. محصولات توصيفی يا نمادين، آنهايی که به مصرف کننده کمک می کنند شخصيت و خود-انگاری خود را توصيف کنند، در آنِ واحد هم بسيار درگير کننده بوده و هم با اطلاعاتی اندک قابل ابتياع هستند چراکه تفسيرروانشناسانه اين محصولات کمتر به جستجوی اطلاعات دقيق نياز دارد. اما در خصوص فروشگاه اینترنتی وجود دارد. خریداران امروزی از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای ارتباط با برندها و محصولات مورد علاقه شان استفاده می کنند. به همین علت است که فروشگاه های اینترنتی شبکه های اجتماعی را به عنوان وسیله ای برای بهبود خدمات پشتیبانی و ارتباط بهتر با مشتریان در نظر می گیرند. با بهبود تکنولوژی اجتماعی شاهد این هستیم که امکان تبدیل مشتریان ناراضی به مشتریان وفادار به راحتی وجود دارد.اخبار بد به سرعت منتشر می شوندبا استفاده ی روزافزون از شبکه های اجتماعی احتمال اینکه یک نقد منفی به سرعت در دنیای وب منتشر شود زیاد است. اما شبکه های اجتماعی مانند شمشیر دولبه ای هستند که هم به خبرها امکان انتشار سریع را می دهند و هم به صاحبان کسب و کار، فرصت پاسخگویی سریع را. پس مصرف کنندگان به اندازه ی صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با دنیای تکنولوژی گره خورده اند، دنیایی که در آن همه چیز به سرعت اتفاق می افتد. به دلیل همین سرعت زیاد است که مشتریان انتظار پاسخگویی سریع از شرکت ها را دارند.گوش بدهید و یاد بگیریدمن هر روز این مساله را می بینم که صاحبان کسب و کارهای اینترنتی علاقه ای به استفاده از رقابتي و جنگجويانه براي مقابله با تهديدهاي رقابتي ايجاد ميشود. زماني كه يك برند براي چند محصول متعدد به كار برده ميشود، به عنوان يك برند خانوادگي شناخته ميشود. وقتي كه تمامي محصولات يك شركت، هر كدام داراي برند مجزايي براي خود هستند، به شناشه منفرد مشهور ميشوند.زماني كه شركتي از يك برند به همراه برند ديگري كه پيش از اين به كار گرفته ميشده براي معرفي محصول و يا خط محصول جديدي استفاده كند، به يك اهرم تجاري مشهور ميشود. زماني كه فروشندگان بزرگ، محصولات را از توليد كنندگان خريداري ميكنند، برند خود را بر روي آن محصولات قرار ميدهند كه به آن، برند خصوصي ميگويند. علامتهاي تجاري خصوصي ممكن است با نام اصلي كه توليد كنندگان براي محصولات در نظر ميگيرند، تفاوت زيادي داشته باشندانطباق برند به كاهش تعداد علامتهاي مخصوص هر شركت ميانجامد. برخي از شركتها تلاش ميكنند تا برند بيشتري را براي محصولات متعدد و گوناگون خود ايجاد كنند. آنها اين كار را انجام ميدهند تا ميزان فضاي اختصاصي برند رقيب را كاهش دهند. اما از آن جايي كه ممكن است اين اقدام، استراتژي مناسبي نباشد، بنابراين بسياري از مقابل، استفاده از سرور اختصاصی، یک امتیاز امنیتی برای وبسایت طراحی شده شما محسوب میشود. وقتی شما از سرور اختصاصی استفاده کنید، فقط وب سایت طراحی شده شما است که به سرور و برنامههای آن دسترسی دارد. بدین ترتیب شما میتوانید به طور کامل بر سرور و برنامه تحت اجرای آن نظارت داشته و از امنیت وبسایت طراحی شده خود مطمئن باشید.2. همیشه گوش به زنگ بسته های به روزرسانی و وصلههای امنیتی برنامههای سرورتان باشید و به سرعت آنها را نصب کنیدامنیت اطلاعات و سرور، که مهمترین مساله برای یک مشتری است، اغلب اوقات کمترین اهمیت را برای شرکت های ارائه دهندهی هاست، دارد. (و حتی شاید برایشان مهم نباشد!)شرکتهای ارائه دهنده هاست ، هنگام قرارداد می گویند که از امنترین و بهترین نرمافزارهای امنیتی برای حفاظت از اطلاعات وب سایت طراحی شده شما استفاده میکنند، اما اگر آنها برنامههای در حال اجرا را به روز نکنند و وصلههای امنیتی را روی آنها نصب ننمایند، وبسایت طراحی شده شما در برابر انواع خطرات آسیبپذیر خواهد بود. (دقت کنید که نصب وصلههای امنیتی باید در اولین فرصت و کمترین زمان ممکن انجام شود، زیرا هکر
دلیل موفقیت یک برندنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 3
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی