close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    ایجاد وفاداري به برند , برندسازی اینترنتی

    بازدید : 461
    دوشنبه 31 خرداد 1395 زمان : 5:52

    را در هر گروه می توانند به خاطر بياورند، معمولا 7 بعلاوه منهای 2 مورد، و در گروه های با درگيری پايين نزديک 4 بعلاوه منهای 1 مورد. بنابر اين در گروه های با درگيری پايين ايجاد شناخت بالاتر وظيفه اصلی ارتباطات بازاريابی است. به هر حال، مسير اصلی شناخت از ميان رفتارهای گذشته می گذرد (ارنبرگ21، 1974). به ياد خواهيد آورد که يکی از عوامل پيش بينی اين که آيا يک محصول با درگيری پايين است، خريد مکرر می باشد بنابراين زمانی که يک مصرف کننده يک برند را چندين بار خريداری نموده و از آن رضايت منطقی دارد، از آن به بعد برای وی بصورت عادت در می آيد. در اولين موقعيت خريد ممکن است مصرف کنندگان، پيش از اينکه هرگونه قضاوتی در باره برند داشته باشند، از خريد امتحانی بعنوان يک روش کم خطر برای ارزيابی آن برند استفادهکنند. تا اينجا گستره ای از فعاليت های ذهنی مصرف کننده را در خصوص انتخاب برند مورد بررسی قرار داديم، منظور گستره ای از فرآوری اطلاعات است که توسط آنها بکار گرفته می شود. اما بسياری از محصولات و خدمات بطور منطقی و معمولی مورد توجه قرار نمی گيرند، در اين صورت چه اتفاقی می افتد وقتی که انتخاب تحت تاثير آن ها، منبع خوبی برای پیشرفت شان هم هست. پس از این كه آگهی ها و ترفندهای تبلیغاتی آنها در متن و محتوای وب سایت گنجانده شد و در معرض دید همگان قرار گرفت، مجریان تبلیغات و خود مالك وب سایت می تواند نقاط ضعف و قوت را تشخیص دهند و در بهینه سازی كارشان بكوشند.استفاده از محتوای وب سایت ها در بازاریابی اینترنتی، به صاحب یك كسب و كار اینترنتی اجازه می دهد تا پیام های تبلیغاتی خود را در دامنه متنوعی از دیگر وب سایت ها منتشر كند.در ضمن، اصلی وجود دارد كه این بازاریابان را ملزم می كند كه از شبكه Google Adsense استفاده نمایند.حقایقی در این میان هستند كه چهره دیگر تبلیغات در محتوای وب سایت ها را نشان می دهد. شبكه تامین و توزیع آگهی ها و تبلیغات گوگل یا همان Adsense ، ابزار قوی و موثریست اما به هیچ وجه نمی تواند جای Search (جستجو) را برای بازاریابان و صاحبان مشاغل بگیرد. جستجوهای اینترنتی منظم تر و با كیفیت بالاتر صورت می پذیرند و امكان سوء استفاده و كلاهبرداری نیز در این فرآیند كمتر است. به همین ترتیب، بازاریابان اینترنتی پروسه تبلیغات از راه نتایج جستجوهای اینترنتی را، پاسخگوتر از حضور در محتوای تخفيف های فروش تاکيد می کنند نسبت به شرکت هايی که بر تبليغات تاکيد می ورزند نرخ پايين تری از بازگشت سرمايه را کسب می کنند.فهم آن ساده است: تبليغات نه تنها برند را قوی می سازد بلکه به سودآوری شرکت نيز کمک می کند. شما لازم نیست که منتظر بمانید تا خزنده های ربات گوگل بیایند و صفحات سایت شما را ایندکس کنند ، از آنجائی که این شبکه اجتماعی برای گوگل بسیار عزیز و قابل احترام است اگر شما مطالب خود را و یا حداقل لینک مطالب خود را در توئیتر به عبارتی توئیت نمائید می توانید از توئیتر به عنوان یک راه میانبر برای پیدا کردن سریعتر سایت شما توسط گوگل استفاده نمائید.توئیتر می تواند همانند یک شمشیر دو لبه باشد ، چرا که مردم و مخاطبین کمپانی شما می توانند نظر مثبت به شما داشته باشند و هم اینکه می توانند بر علیه شما باشند امروزه توئیتر در زمینه برندینگ نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، بسیار از کمپانی های سراسر جهان ، با استفاده از توئیتر ، برند خود را ایجاد کرده اند و خود را برند نموده اند ، پس چرا شما اینکار را نکنید؟شاید باورتان نشود ، ولی امروزه یکی از بزرگترین گام های برند شدن یک فرد ، یک کند؛ این امر به خود شما بستگی دارد. کسب و کارهای اینترنتی می توانند رشد کنند و گسترده شوند و یا این که در همان حد اولیه خود باقی بمانند و به اصطلاح در جا بزنند: تقریباً همه چیز در کنترل شماست هر چند در ظاهر کاربران و مشتریان بالقوه بازیگران اصلی این عرصه هستند. فقط به یاد داشته باشید که هدف بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی (به عنوان همکار و مکمل آن) اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه و سرگرم ساختن آنهاست؛ آن هم به گونه ای که در نهایت، اعتماد و وفاداری کاربر به برند شما تثبیت گردد. وقتی که آنها قصد خرید داشته باشند، از کسانی خرید می کنند که بشناسند و به آنها اعتماد داشته باشند؛ یعنی شما. اعتمادسازی را فراموش نکنید. اکنون بر خلاف چند سال پیش، دیگر «محتوا» پادشاه وب نیست، بلکه این «اعتماد» است که پادشاهی می کند. محتوا فقط راه و شیوه ای است برای اعتمادسازی. شما می توانید رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرید و از آنها استفاده نکنید ولی این بدان معنا نیست که کاربران میلیونی این شبکه ها نمی توانند بر شهرت، اعتبار و قدرت برند شما تاثیرگذار باشند.آیا «شهرت» همیشه خوب است؟ اگر از کسانی که

    بازاریابی اینترنتی در ایران
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 9
  • باردید دیروز : 39
  • بازدید کننده دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 394
  • بازدید سال : 13118
  • بازدید کلی : 21636
  • کدهای اختصاصی