عملکرد ضعيف باعث نارضايتی زيادی نخواهد شد. اما اگر انتظارات بالايی داشته باشيم، عملکرد ضعيف به سطوح بالايی از نارضايتی منجر خواهد شد. عکس اين موضوع نيز برای جلب رضايت صادق است که چنانچه انتظارات پايينی داشته باشيم و محصول به خوبی کار کند آنگاه ما راضی خواهيم بود. با اين حال، تحقيقات اخير بر نقش اضافی جنبه های احساسی در مقابل جنبه های صرفا کالايی در جلب رضايت يا ايجاد نارضايتی تاکيد می ورزد.اگرچه نارضايتی از خريد عموميت دارد، اما نسبتا تعداد کمی از مصرف کنندگان شکايت می کنند. به نظر می رسد رفتار شکايت تا حدود زيادی به عوامل فردی بستگی داشته باشد، تنها 38 درصد افراد احتمالا اقدام مستقيمی انجام می دهند و 14 درصد ممکن است هيچ اقدامی انجام ندهند. (گيلی و گلب17، 1982).توانايی مصرف کننده در پندآموزی از تجربه خريد و استفاده از محصولات، تابع پاره ای محدوديت ها و تعصبات شناختی است. بخصوص، چنانچه مصرف کننده انگيزه بالايی نداشته باشد ممکن است با تکيه بر الگوهای فراگرفته از قبل که اغلب از تبليغات سرچشمه می گيرند آموزش خود را محدود سازد. بطور کل، اينگونه تلقين می شود که تجربه آموزی مصرف کننده قابل خداحافظی از کاربران نیست! تصور کنید شما فروش را بر روی وب سایت انجام دادهاید اما باید بدانید که کار شما هنوز به اتمام نرسیده است.صفحهی قدردانی از مشتریان، میتواند به عنوان یک فرصت عالی برای شما تلقی شده و برای ارزش گذاری بیشتر بر روی کاربران، مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از تبلیغات گوگل و یا پیشنهادهای دیگر به کاربران در رابطه با دیگر محصولات، گزینهی خوبی خواهد بود؛ اما مراقب باشید زیادهروی نکنید. چرا که اینجا، نقطهای است که کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت شما به مشتریان شما تبدیل شدهاند و شما نباید خاطرهای بد از وب سایت خود در ذهن آنها باقی بگذارید.با رعایت اعتدال، صفحهی تشکر وب سایت خود را، به بهترین نحو استفاده کنید و موفقیت را در آغوش بگیرید.بینندگان youtube از میان 60 ساعت ویدئوهایی که در هر دقیقه در وب سایت یوتیوب قرار داده شده است، فیلمهایی را انتخاب میکنند.در ادامه به ارائه راه حل هایی برای موفقیت بیشتر شما در یوتیوب خواهیم پرداختیوتیوببرای اینکه سهم بازدید را از میان 4 میلیارد بازدیدکنندهای که در ماه February به دست آمده است، جهت بازاریابی برندهای خود به دست شنیده ام! اما تا حالا شنیده اید که فردی به دلیل نداشتن حرف جالب در مهمانی شرکت نکند!!!وقتی به جلسه و اجتماعی میروید که از شبکه بزرگی درست شده است، طبیعی است که لباس منظمی بپوشید و دقت کنید که کفشهایتان با لباستان به هم بخورند و جور دربیاید. پیراهن و کت و شلوار شما هم باید به شکلی با هم هماهنگ باشند.اما آیا بهترین چیزتان را فراموش نکردهاید؟ آیا فکر کردهاید که چه باید بگویید و چگونه حرف بزنید که تصویر بهتری از خود را به نمایش بگذارید؟ آیا هر چه را به ذهنتان میرسد بازگو می کنید؟ یکی از کارهایی که میتوانید بکنید این است که قبل از ترک منزل به برنامه اخبار گوش بدهید. در این لحظه در دنیا چه اتفاقی افتاده است؟ باید بدون توجه به جمعیتی که قرار است به آنها بپیوندید، حرفی برای گفتن داشته باشید. 4- اطلاع از آخرین اخبار!آخرین کاری که بعد از پوشیدن لباس و قبل از ترک خانه باید بکنید این است که رادیو یا تلویزیون را روشن کنید و به خبرهای آن گوش بدهید. یا روزنامه صبح را ورق بزنید و از خبرهایش آگاه شوید. هر اتفاقی که امروز افتاده جالب است. صحبت کردن مانند شخص مهم؟وقتی دو ببر در جنگل کنار هم منظور اخیرا در سیزده ایالت مختلف آمریکا شرکت ها را تشویق می کنند که به ازای هر کالایی که آنلاین به فروش می رسانند ، مالیات آن را نیز در نظر بگیرند، اما هنوز اجباری در این مورد وجود ندارد. به هر حال اگر وضع به همین منوال ادامه پیدا کند ، طولی نمی کشد که دولت آنها را مجبور به دریافت مالیات نماید.دولت آمریکا اعلام نموده همه ساله رقمی معادل 15 میلیارد دلار مالیات پرداخت نشده مربوط به خریدهای آنلاین به اقتصاد این کشور لطمه وارد می نماید.ری كراك ۵۷ ساله با دشواریهای جدی روبه رو بود و در طول زندگی همواره آرزو داشت که ثروتمند شود. او به محض بازگشت از جنگ جهانی اول بلافاصله برای ثروتمندشدن دست به كار شد.در سال ۱۹۳۷ او وارد عرصه جدید یعنی مخلوط كن مخصوص شد كه چندین مواد را با هم مخلوط می كرد.او با مخترع آن وارد معامله شد و سپس خود را به عنوان عرضـه كننده انحصاری مخلوط كن مطرح كرد. ۲۰ سال در این كار سپری كرد ولی ثروتمند نشد.در سال ۱۹۵۴ كراك از سان برناردینو كالیفرنیا سفارش هشت دستگاه مخلوطكن همبرگر را دریافت كرد.این سفارش حالت غیرعادی داشت.لذا او تصمیم گرفت كه خود راسـاً به محل برود و كار مخلوط
راه موفقیت یک برندنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 3
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی