close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    ایجاد وفاداري به برند , برندسازی اینترنتی

    بازدید : 388
    چهارشنبه 23 دی 1394 زمان : 22:23

    بنویسید که با خواسته­های گروه هدف و عمده کسانی که وبلاگ شما را می­خوانند، همخوانی و ارتباط داشته باشد. البته این بدان معنا نیست که حتماً باید کالا یا خدمات تان را نیز تبلیغ کنید.موضوعاتی را انتخاب کنید که در زندگی روزمره مخاطبان و مشتریان تان سودمند یوده و برایشان ارزشمند است. اگر به خوبی از عهده انجام این کار برآیید، کاربران برای خواندن پست­های بعدی ، دوباره به سراغ وبلاگ­تان می­آیند.سپردن کار وبلاگ­نویسی به یک کارمند هم، ایده بسیار خوبی است. بدیهی است، منظورم هر کارمندینیست! بلکه کار را به کاردان بسپارید. کسی که برای خودش گاه به گاه در وبلاگ شخصی اش، پست می زند. فردی را انتخاب کنید که دوست دارد صدای خود را به دیگران برساند.گاهی اوقات در وبلاگ دیگران به عنوان مهمان و کارشناس پست بگذارید. به وبلاگ­های دیگران مراجعه کنید و در مورد مطالب آنها کامنت بگذارید. با دیگر وبلاگ­نویسان ارتباط دوستانه­ برقرار کنید.2. تفاوت بین SEO و PPC چیست؟بهتر است ، ابتدا تعریف مختصری از این دو ارائه نمایم. سئو مخفف Search engine optimization، به معنای بهینه­سازی سایت، برای موتورهای جستجو یا سرچ انجین هاست. لزوم باشد.شرکت های ارائه کننده خدمات وب سرویس ، نیاز به استخدام نیروی کمتری دارند تا شرکت های وب اپلیکیشن. چرا که پشتیبانی ، صرفا برای یک سایت انجام می شود و نه نرم افزارهای تحت وب متعدد. معمولا نیروهای سربار ، از قبیل منشی ، حسابدار و ... نیز ، در وب سرویس ها نیاز نیستند. چرا که عمدتا تراکنش های مالی ، اینترنتی بوده و حسابداری اندک آن نیز ، به صورت سیستماتیک و درون نرم افزار انجام می شود. با عنایت به اینکه در وب سرویس ها ، پرزنت نرم افزار لزومی ندارد ، بنابراین برگزاری جلسه حضوری با مشتری بسیار کم رنگ تر از وب اپلیکیشن است. این خود برای برنامه نویسان شهرستانی یک مزیت آشکار محسوب می شود. چرا که می توانند با برنامه نویسی یک وب سرویس قدرتمند ، بدون نیاز به پرداخت هزینه های سرسام آور زندگی در تهران ، مشتریان زیادی را از پایتخت و سایر شهرهای بزرگ کشور جذب کرده و درآمد کسب کنند. از سوی دیگر ، عدم نیاز به مواجهه با مشتری ، برای برنامه نویسانی که قدرت بازاریابی و فروش بالایی ندارند و نمی توانند به خوبی مشتری را توجیه کنند ، یک مزیت مهم محسوب می شود. در واقع در وب سرویس ، قدرت فنی تیم این کمپین را به نمایش می گذارد :تکنیک های تبلیغات در گوگلتکنیک ها و راهکار های تبلیغات در گوگلهمانطور که ملاحظه می نمائید ، حساب شما در راس کار قرار دارد ، و پس از آن کمپین های تبلیغات ایجاد شده است که هر کمپین تبلیغاتی شامل گروه های مختلف و کلمات کلیدی متعددی می باشد.تبلیغات و گروه های تبلیغاتی :برای ایجاد یک گروه تبلیغاتی دو اصل را با در نظر بگیرید :ارتباط و عمل ، این دو اصل اثرات کمپین های تبلیغاتی شما را افزایش می دهد .گروه تبلیغاتی شما باید دارای کلمات کلیدی مرتبط به یکدیگر و آگهی مربوط به خود باشد ، تبلیغ یا تبلیغات شما باید به یک صفحه مربوط به تبیلغ مورد نظر لینک شود یا به عبارتی هر کدام از تبلیغات باید دارای صفحه و آدرسی منحصر به فرد باشند ، همچنین توجه به عنوان URL در این بخش بسیار مهم است ، همواره سعی کنید عنوان هر صفحه ، مربوط به کالای مورد نظر باشد ، به تصویر زیر نگاه بیندازید :همانطور که تصویر را ملاحظه نمودید ، در قسمت اول ، یک گروه تبلیغاتی با آدرس MountainBikesایجاد شده است ، در این آدرس شما فقط لیست دوچرخه های کوهستان راه مشاهده خواهید نمود و در قسمت دوم ، با نشود، پس ارزش کار کردن ندارد هنگامی که مردم به نمونه های موفقی از حضور شرکت ها در شبکه های اجتماعی نگاه می کنند، اغلب به یاد کمپین تبلیغاتی Old Spice و یا تبلیغات شرکت Blendtec و برنامه معروف آن به نام Will It Blend می افتند. این درست است که معمولاً کمپین تبلیغاتی شرکت های معظم بسیار موفق عمل می کند و این کمپانی ها، میلیون ها بازدیدکننده دارند. با این حال نباید فراموش کرد که بازاریابی شبکه های اجتماعی - یعنی مجموعه فعالیت هایی که برای افزایش بازدید سایت از طریق سایت های شبکه های اجتماعی صورت می گیرد – عملکردی است که بر محور زمان رو به جلو حرکت می کند و ناگهانی و به اصطلاح یک شبه نمی تواند به موفقیت برسد. اصل این شیوه بازاریابی عبارت است از خلق ارزش در طول زمان. بهترین کمپین های تبلیغی ویژگی های مشترکی دارند: جذاب و منحصر به فرد هستند، و محتواهایی را منتشر و پخش می کنند که قابل توجه بوده و معمولاً کاربران در به اشتراک گذاری آنها درنگ نمی کنند. در فیس بوک، ارسال بیش از یک پست در روز، «خیلی زیاد» محسوب می شود. بر اساس الگوریتم EdgeRank فیس بوک (که به پست های پربیننده شرکت ها امتیاز می

    آگاهی برند در مقابل آزمايش
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 6
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 432
  • بازدید سال : 13156
  • بازدید کلی : 21674
  • کدهای اختصاصی