العمل منفی زيادی نشان داد و نيو کوک سريعا از بازار بيرون کشيده شد. چه اتفاقی افتاد؟ دليل اوليه برای انبسط برند از تحقيقاتی سرچشمه می گرفت که نشان می داد کوکاکولا در حال از دست دادن سهم بازار خود در مقابل رقيب اصلی اش پپسی و در بين نوشندگان جوان بود. پپسی کمی شيرين تر بود، از اين رو تصميم گرفته شد محصولی معرفی گردد که از کوکاکولای فعلی شيرين تر باشد و به پپسی ترجيح داده شود. همانطور که بحث کرديم، اين را می توان واکنش مناسبی نسبت به تغييرات بازار تلقی نمود.اما اين اقدام جواب نداد. در تمامی مراحل توسعه محصول جديد و آزمايش های طعم نيو کوک، شرکت هرگز قدرت دارايی برند فعلی کوکاکولا را در نظر نگرفته بود. درحاليکه فی الواقع طعم نيو کوک به کوکاکولای معمولی و پپسی ترجيح داده می شد، همه اينها آزمايش های مخفيانه ای بود که مردم نمی دانستند چه برندهايی در آنها نقش دارند. وقتی که نيو کوک معرفی شد تازه با برند کوک با پشتوانه 100 سال دارايی برند مثبت مقايسه می گرديد. مردم کوکاکولای اصلی را ترجيح می دادند چون – چون کوکاکولا بود!هيچ مثال بهتر ديگری برای قدرت دارايی برند وجود ندارد. در تمامی ملاحظات غیر قانونی نشوند.تاثیر اینترنت در عصر تبلیغاتیآنچه که به عنوان تبلیغ و سپس فروش کالا در یک نظام تعاملی اینترنتی رخ می دهد، نیازها را به خوبی قابل شناسایی می کند. به عبارت دیگر، دشواری هایی که در شیوه قبلی شناخت نیازهای مخاطب وجود داشتند، دیگر با وجود شبکه وجود نخواهند داشت و فعالیت های بازارسنجی برای کالاهای مختلف و همچنین آگاهی از انتظارات مصرف کننده به راحتی گردآوری می شود. البته ، همیشه زمینه نفوذ به شرایط بازار فروش در تبلیغات بازرگانی اینترنتی و از بعد امنیتی همیشه خطر دسترسی به اطلاعات مشتری وجود دارد، بنابراین دیواره آتش برای محافظت از ارتباطات لازم است . دیواره آتش یک اصطلاح ژنریک برای توصیف انواع روش های امنیتی جهت محافظت از ارتباطات اینترنتی و شبکه ای افراد است . خط تلفن یا ارتباط کابلی که رایانه را به اینترنت وصل می کند، تعداد نقاط دستیابی را در اختیار نفوذگران می گذارد. پروتوکل که برای دستیابی به اکثر محتویات «web» و فایل هایی که بینندگان اینترنت با آن ها کار می کنند ، به کار می رود، بیش از ۶۵۰۰۰ درگاه مرتبط با خود دارد، که مکانهایی هستند که به داده ها در آن ها اجازه عبور ما بر مبنای اخلاقیات است و در زمان دیگر اخلاقیات از تصمیمات شخصی ما تبعیت می کند. به این معنی که اگر کاری برای ما خوب باشد، پس پسندیده است. برخی از مسائل در بازارهای تجاریاگر چه ما خواهان صداقت و سادگی در معاملات هستیم، ولی هنوز در همهی جوانب به این خواستهی خود نرسیدهایم. افراد در جامعهی ما سعی میکنند جهت رفع مشکلات خود راهحلهایی را ارائه دهند.1- اخلاق تربیتی اصلاحی) را آموزش میدهند:با نگاهی به دانشگاهها متوجه خواهیم شد وقتی دانشجویان قادر به حل مسائل سادهی جبر نیستند باید آنها را به کلاسهای تقویتی ریاضی فرستاد.شرکتها، همانند دانشگاهها، کارمندان خود را مجبور به یادگیری اخلاق تربیتی (اصلاحی) میکنند. شرکتها بنگاههای کرایه ای هستند که کلاسهای اخلاقی و مشاورهای را برای ارتقای سطح رفتاری کارمندان خود برگزار میکنند.این امر سودمند نخواهد بود. از همه بدتر، اینگونه شرکت ها به اخلاق در کسب وکار و تجارت بها نمیدهند بلکه به هدف شان از برگزاری کلاسهای فوق، فرار از مجازات است. شرکتهایی که برنامههای اخلاقی دارند اگر محکوم به انجام کارهای خلاف شوند در جرایم آنها تخفیف خوبی را پیاده سازی نموده اید ، به گونه ای یک صفحه Landing را نیز ایجاد کرده اید.تبلیغات در گوگل و quality scorequality scoreنمره Quality Score از ۱ تا ۱۰ محسوب می شود که نمره یک پائین ترین که بسیار بد است و نمره ۱۰ بالاترین می باشد که البته بدست آوردن نمره همانند نمره ۲۰ دانش آموزی بسیار سخت است.google adwordsgoogle adwordsطریقه محاسبه Quality Score چیست؟Quality Score با استفاده از یک سری المان ها بررسی می شود که در قسمت پائین ما آنها را نام برده ایم :مقدار CTR : هر چه کلیک بیشتری بر روی تبلیغات شما شود نرح Quality Score شما بیشتر خوهد شدنمایش کلمات کلیدی :هر چه کلمات کلیدی انتخاب شده توسط شما بیشتر مورد استفاده کاربران باشد , به طور معمول تبلیغ شما بیشتر دیده خواهد شد و امتیاز بیشتری خواهید داشت. پیشنهاد میکنیم که با استفاده ابزارهای کلمات کلیدی معروف همانند KeyWord Tool گوگل کلمات کلیدی مربوط به حوزه کاری خود را پیدا کرده و در سیستم خود پیاده سازی نمائید . هر چه کلمات کلیدی بهتر انتخاب کنید , شما بیشتر دیده خواهید شد و سپس Quality Score بیشتری دریافت خواهید کرد.کلمات کلیدی
به وبلاگ خود خوش امدیدنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 3
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی