close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    ایجاد وفاداري به برند , برندسازی اینترنتی

    بازدید : 796
    سه شنبه 17 آذر 1394 زمان : 17:13

    سازی کنند می تواند بسیار مسمر ثمر باشد. انجمن بازاريابی آمريکايی يک برند را اينگونه تعريف می کند که يک ‘نام، اصطلاح، علامت، نماد يا طرح يا ترکيبی از آنها که هويت کالاها و خدمات يک فروشنده يا گروه فروشندگان را مشخص نموده و آنها را از نمونه های رقبا متمايز می سازد’. تعريف انجمن بازاريابی آمريکايی به چرايی برند می پردازد: تا فرد را قادر سازد يک گزينه را از گزينه رقيب باز بشناسد. تمامی اينها درست هستند، اما يک برند بايد به معنی واقعی کلمه يک برچسب باشد: چيزی که به يک شيی الصاق شود و اطلاعات آن را بازگو کند (NSOED، 1990). اطلاعات يک برند تا حدود زيادی از ارتباطات بازاريابی آن حاصل می شود و می توان چنين ادعا کرد که بدون تبليغات برندی وجود نخواهد داشت.پيش از هر چيز، لازم است روشن کنيم منظور ما از ‘تبليغات’ دقيقا چيست. وقتی به تبليغات اشاره می کنيم، بطور کل در باره هرگونه ارتباطات بازاريابی صحبت می کنيم که جهت تقويت آگاهی برند بکار گرفته می شوند و صرف نظر از چگونگی انتقال پيام تلقی برند مثبت ايجاد می کنند. اين يک لحاظ استراتژيک است و هر چيزی از فضای فروشگاه، بسته بندی، حمايت و جايگزينی محصول مصرف کننده توالی مراحلی است که از طريق آنها مصرف کننده حرکت می کند، اطلاعات بدست می آورد و پيش از تصميم گيری و اقدام بر اساس آن، پيشنهادهای رقابتی را مورد ارزيابی قرار می دهد. اين يک مدل ايده آل است که خاستگاه آن يک مدل روانشناسی شناختی از چگونگی تصميم گيری يک خريدار عاقل برای خريد می باشد و به ندرت چگونگی رفتار واقعی آدمها را توصيف می کند. اين مسئله نشان می دهد که مصرف کننده پيش از تصميم گيری مجموعه ای از حالتهای روانی و سلسله ای از اقدامات را پشت سر می گذارد. تنها در قالب يک مدل فرآوری اطلاعات است که يک مصرف کننده به ميزان کافی از تلاش ذهنی و فيزيکی برای جستجو و کسب اطلاعات بهره خواهد برد. به اين ترتيب، چنانچه عملکرد واقعی مصرف کنندگان را در مراحل مختلف مورد بررسی قرار دهيم، شاهد انشعابات متعددی از مدل کلاسيک خواهيم بود. برای انتخاب در بين برندها، مصرف کننده بايد تصميم بگيرد کداميک از معيارهای ارزشيابی را مورد استفاده قرار دهد و به نوعی قاعده تصميم گيری را بکار بندد. معيارهای ارزشيابی (گاهی اوقات معيارهای انتخاب ناميده می شوند) خصيصه های محصول هستند – عملکردی، نمادين و احساسی - که مجانی تمام می‌شود. شخصی که سابقاً یک دزد حرفه‌ای بود با برگزاری سمینارهایی که به صاحبان کسب‌وکارها نشان می‌داد چگونه از دزدی جلوگیری کنند، زندگی جدیدی برای خود شروع کرد.مشتریانش با قیمت 15000 دلار برای سمینارهایش مشکلی نداشتند ، چون او ثابت می‌کرد که با شرکت‌کنندگان سمینارهایش در واقع پس‌انداز می‌کنند.به مشتریان خود به همراه محصول هدیه‌ای مجانی ارائه کنید.به عنوان مثال اگر خریدی به اندازه‌ی 500 دلار انجام بدهند به جای تخفیف ، محصول 50 دلاری دیگری را به آن‌ها هدیه بدهید.این هدایا باید غیر از محصولاتی باشد که به طور معمول می‌فروشید و چیزی باشد که مردم آن را بخواهند ولی حاضر به خریدنش نباشند.رازها همیشه فروش خوبی دارند. حس راز و رمز، به محصولات معمولی جذبه می‌دهد.بحران اقتصادیانجام فروشوقت خود را با تلاش برای فروش به افرادی که علاقه‌مند نیستند ، بودجه‌ی کافی ندارند یا مسئول خرید نیستند ، یا هر کس دیگری که قرار نیست به شما جواب مثبت بدهد ، هدر ندهید.وقتی مشتریان مناسب را پیدا می‌کنید، با شش قدم ساده زیر فروش خود را انجام دهید.1- برای فروختن اجازه بگیرید:در ابتدای صحبت خود سؤالی بپرسید که اند، کليد کار درک آگاهی برند و تلقی برند است. آگاهی برند، تماما پيوند بين يک برند و نياز گروه است، همان چيزی که مردم بدنبال آن هستند. برند بايد بگونه ای در ارتباطات بازاريابی خود جايگيری شود که وقتی نياز به يک محصول بوجود می آيد، همان برند در ذهن تداعی شود. سپس، برند بايد با مزايايی پيوند بيابد که دليل موجهی برای مد نظر قرار گرفتن ايجاد نمايد (مزيت جهان شمول ‘بهترين’ برای يک برند جايگيری شده مرکزی). چنين پيوندی است که مبنای برپايی تلقی برند مثبت قرار می گيرد و به نوبه خود دارايی برند مثبت را بوجود می آورد.مزايا نقش مهمی را در جايگيری موثر برای ارتباطات بازاريابی بازی می کنند. اما همانگونه که تا اينجا اشاره شد، مزايا با تلقی برند ارتباط دارند و تلقی برند چيزی است که انگيزه خريد را بوجود می آورد. ‘من کدبری را دوست دارم’ يک تلقی نسبت به کدبری است که در ذهن مصرف کننده بين برند و يک دليل احتمالی خريد ارتباط برقرار می کند: رضايت حسی. اين تلقی برند از کجا می آيد؟ اين نتيجه يک يا چند باور در خصوص مزايای خاصی است که از کدبری تجربه شده است. استراتژی ارتباطی موثر نيازمند درک ساختار اين باور و

    ايجاد تلقی برند برای محصولات با درگيری بالا
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 4
  • باردید دیروز : 39
  • بازدید کننده دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 388
  • بازدید سال : 13112
  • بازدید کلی : 21630
  • کدهای اختصاصی