close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    ایجاد وفاداري به برند , برندسازی اینترنتی

    بازدید : 402
    شنبه 26 دی 1394 زمان : 19:50

    معمولا راضی و خشنود هستند.به مشتریان خود واقعاً گوش کنید ، چون ، چه مستقیم ، چه غیر مستقیم ، آن‌ها به شما خواهند گفت که چه می‌خواهند.(دن کندی)تحقیقات نشان می دهد که در محیط اینترنت ، بازاریابی از طریق ایمیل بعد از بازاریابی از طریق موتورهای جست و جو اثربخش ترین روش بازاریابی بوده است.بازاریابی از طریق ایمیل در مقایسه با رسانه های سنتی دارای مزایای قابل توجهی است.برخی از این مزایا عبارتند از:1- امکان ارسال پیام به مشتریان بالقوه و بالفعل با هزینه بسیار کم را فراهم می سازد.شما با صرف هزینه ناچیز می توانید پیام خود را به مخاطبان بسیار زیادی ارسال کنید.2- امکان ارسال پیام در زمان بسیار کوتاه در مقایسه با نامه های کتبی را فراهم می سازد.زمان ارسال و دریافت پیام های ایمیل قابل قیاس با نامه های مکتوب نیست.در این مسیر فاصله جغرافیایی هر قدر هم که زیاد باشد نقشی در افزایش زمان ارسال و دریافت ندارد.علاوه بر این آماده سازی پیام و استفاده عملی از این ابزار هم بسیار سریع و آسان است.3- میزان اثربخشی پیام های فرستاده شده ، کاملا قابل ردیابی و اندازه گیری است.شما به راحتی می توانید میزان اثربخشی پیام را تعريف می کند برندهايی همچون دايملر-بنز يا يونيليور . يک برند گروهی نام برندی است که در بيش از يک گروه محصول مورد استفاده قرار می گيرد، برندهايی مانند ياماها که برای بازاريابی محصولات متنوعی از پيانو گرفته تا موتورسيکلت بکار برده می شود. در پايين سلسله مراتب برندهای منفرد قرار دارند، جايی که نام برند تنها به يک گروه محصول محدود می گردد.اين سلسله مراتب در عمل هميشه مرزبندی دقيقی ندارد. وقتی که به نستله فکر می کنيد چه چيز به ذهنتان خطور می کند؟ آيا شکلات است يا احتمالا قهوه؟ اين چيزی است که خيلی ها با آن آشنايی دارند. در واقع يکی از اولين شعارهای تبليغاتی نستله اين بود که ‘نستله بهترين شکلات درست می کند’. مشخصا، نستله يک برند شکلاتاست، اما چيزی با عنوان قهوه نستله وجود دارد؟ نه، اما قطعا برای برندهای قهوه نظير نسکافه ، تيسترز چويس و گُلد بلند شناخته شده هستند. در خصوص شکلات، احتمالا اکثر مردم با شکلات های کرانچ نستله آشنايی دارند. فقط يک دقيقه به اين موضوع فکر کنيد. نام برند چيست؟ نستله، کرانچ، نستله کرانچ؟ و اين چه چيزی را در باره کسب و کار آنها بيان می کند؟ اگر نستله يک برند باید از شما خریداری کنند و مزایای شما نسبت به دیگران چیست.سعی کنید که به صورت خلاصه شده و در چند جمله باشد. نکته کلیدی دهمیکی از نکاتی که بسیاری از مدیران وب سایت ها و به خصوص ایران به آن توجهی ندارند ، مطابقت گرافیک وب سایت با تمامی مرورگرهاست. بسیار مهم است که نمایش گرافیک و قالب وب سایت شما یا Google chrome ، Firefox و Opra و دیگر مرورگرها یکی باشد. نکته کلیدی یازدهمسعی کنید همیشه محتوای وب سایت شما Orginal باشد. این موضوع برای موتورهای جست و جو و به خصوص برای گوگل از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا موتورهای جست و جو به وب سایت هایی که محتوای آنها قبلا در وب سایت های دیگر استفاده یا کپی برداری شده باشد رتبه نخواهد داد.برای اینکه از وضعیت وب سایت خود بیشتر مطلع شوید به وب سایت www.copyscape.com مراجعه کنید.خوشبختانه این وب سایت از محتوای فارسی نیز پشتیبانی می کند. نکته کلیدی دوازدهمآیا وب سایت شما صفحات شکسته دارد؟ صفحات شکسته همان صفحاتی هستند که وجود ندارند.وقتی روی یک لینک کلیک می کنید وآن صفحه وجود نداشته باشد با پیام ۴۰۴ مواجه می شوید.در صورتی که وب سایت شما صفحات شکسته داشته را به‌نام بخوانید و به او قول دهید که در حد توان به او کمک می‌کنید. اگر عصبانیت ادامه پیدا کرد، بگوئید که مایل به کمک هستید، اما لحن اهانت‌آمیز و عصبانی آن‌ها سدراه حل مشکل است.مهم نیست که مشتریان تا چه حد می‌توانند منطقی باشند، اما شما منطقی و حرفه‌ای باقی بمانید.گاهی ممکن است مشتریان آنقدر ناراحت شوند که نتوانند ارتباط شفافی با شما برقرار کنند تا بتوانید به آن‌ها کمک کنید.خواندن آن‌ها به نام و تکرار جملات همدلانه می‌تواند آن‌ها را آرام کند.اگر این‌کار نتیجه نداد، به آن‌ها پیشنهاد دهید که بعدا با شما تماس بگیرند. ممکن است بعضی از تماس‌گیرندگان سرگردان و بی‌هدف باشند و زمانی طولانی را صرف مکالمه با شما کنند. مودبانه در کار آن‌ها دخالت کنید و روش‌های ممکن برای کمک به آن‌ها را از خودشان بپرسید. نکته اصلی مشکل را بشنوید و آن‌را مانند هر تماس دیگری مدیریت کنید. مسئولیت‌پذیر باشید و حامی و همدل باقی بمانید.اگر باید خبر بدی را به اطلاع مشتری برسانید، آن را مانند ساندویچ سرو کنید. نان روی کالباس نشان می‌دهد که خواسته مشتری را به‌وضوح فهمیده‌اید.گوشت همان خبر بد است و نان زیر کالباس با اتمام

    ایجاد وفاداري به برند
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 2
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 428
  • بازدید سال : 13152
  • بازدید کلی : 21670
  • کدهای اختصاصی