close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    ایجاد وفاداري به برند , برندسازی اینترنتی

    بازدید : 515
    دوشنبه 21 دی 1394 زمان : 21:43

    پیشنهاد فروش: "خواننده گرامی ، اگر به محصول ما علاقه مندید و برای خرید دچار تردید هستید ، کارشناسان بخش فروش با صبر و حوصله فراوان به سوالات شما پاسخ خواهند داد تا هرگونه ابهامی برطرف شود. سپس می توانید از منشی بخواهید تا شما را به بخش فروش مستقیم وصل کند. بخش فروش مستقیم ، آدرس شما را ثبت خواهد کرد و در هر زمانی که برای شما مناسب باشد ، کالا با پیک مخصوص شرکت ارسال خواهد شد و وجه آن دریافت خواهد شد. هزینه حمل و نقل به عهده ما می باشد. منتظر تماس شما هستیم"این نوع توضیح جزء به جزء مراحل فروش ، باعث کم شدن ترس خریدار شده و با او آرامش بیشتری با شما تماس خواهد گرفت.این اصول را رعایت کنید ، تبلیغات پرفروش بسازید و منتظر تماس مشتریان باشید!بررسي تاثير اينترنت بر حوزه هاي مختلف اجتماعي ، فرهنگي، سياسي و اقتصادي امروزه موضوع تحقيقات مختلف درميان محققان و انديشمندان سراسر جهان شده است.هدف مقاله پيش رو نيز بررسي تاثير اينترنت بر حوزه تبليغات است.با شروع فعاليتهاي تجاري در اينترنت، تبليغات اينترنتي نيز پابه عرصه ظهور گذاشت.گـــــرچه درحال حاضر، ميزان هزينه هاي تبليغــات اينترنتي نسبت به كل آور خود را بشناسید و به آن‌ها افتخار کنید. در 3 دقیقه اول تمام مسایل روشن می شود.با تحقیقاتی که از مکان‌های تجاری به عمل آمده روشن شده است که در سه دقیقه اول ورود مشتری همه‌ی مسایل روشن می‌شود.تصویری که از شما در ذهن مشتری شکل می‌گیرد در همین سه دقیقه اول است. تجربه‌های خوب در ذهن مشتری تصویر خوبی می‌سازد. تجربه‌های بد در ذهن مشتری تصویر بدی می‌سازد. تلاش کنیم با بررسی ذهنیت‌های مشتری ها درباره‌ی رفتار خود بیشتر دقت کنیم، البته این مسئله فقط مربوط به ارائه خدمات به مشتری‌ها نیست، این نکته در امر فروش هم موثر است. مشتری دنبال چه چیزی است؟مشتری توقعات زیادی ندارد.او انتظار دارد سر قول‌هایی که به او داده‌اید بایستید.گرمی، خلوص و توجه ، وقتی حضور او را نادیده نگیرید به اولین قولتان عمل کرده‌اید.سرعت عمل و صرف وقت برای حل مشکلی که باعث مراجعه‌ی او به شما شده است.رعایت عدالت، با تمام مشتریان و مراجعه کنندگان خود برخوردی یکسان داشته باشید.با افرادی که از قبل می‌شناختید برخورد بهتری نداشته باشید ، بلکه با آشنایان نیز مثل دیگر مراجعه‌کنندگان خود برخورد کنید.این سومین قولی است که به مشتری خود پلاگین های اجتماعی(Social Plugins) استفاده کنید. شما می توانید از این پلاگین ها در وب سایت یا بلاگ شرکت استفاده کنید تا حضور خودتاندر فیس بوک را ارتقا دهید. دعوت کردن دوستان فیسک بوکی شما می تواند برای رسیدن با هدف ارتقای صفحه مفید باشد اما اگر تجارت شما از قبل کمپین بازاریابی ایمیلی، خبرنامه یا بلاگی دارد که مخاطبین خودرا جلب کرده است،‌بهتر است شما با اتصال بلاگ ها، خبرنامه ها و غیره به صفحه فیس مخاطبین قبلی خود را نیز به صفحه فیس بوکتان راهنمایی کنید. برای این کار طی یک پست یا خبرنامه لینک فیس بوکتان را برای مخاطبین ارسال کرده و آنها را دعوت کنید تا به صفحه شما بپیوندند.همین طور شما باید لینکی متقابل نیز به خبرنامه ها، بلاگ ها و سایر فعالیت های اینترنتی خود داشته باشید تا مخاطبین جذب شده در اینترنت نیز با سایر فعالیت های بازاریابی شما آشنا شوند. همین طور اگر بودجه کافی دارید می توانید تبلیغات فیس بوک را خریداری کرده و در سایر صفحات نیز محصولات، شرکت و برند خود را تبلیغ کنید.حتما ممکن است زمانی که عنوان این مقاله را مشاهده کردید ، به خود گفتید که مگر شبکه اجتماعی اینستاگرام موفق، داستان های بسیاری از مشتری های خوشحال و متشکر خود دارد؛ چیزی که ما آن را رضایت نامه مشتری می نامیم. این کار معادل امروزی همان رضایت نامه های سابق است.رضایت نامه یا همان داستان موفقیت، بخش مهمی از بازاریابی دهان به دهان محسوب می شود، اما با استفاده از رسانه های اجتماعی، امروزه این کار آسان تر و سریع تر انجام می گیرد.نگاهی به مشتریان پراحساس خود و یا کسانی که تعاملات و روابط گسترده ای با شما داشته اند بیاندازید، سپس ابزاری برای سخن گفتن از شما در اختیارشان قرار دهید. با اندکی تشویق و ترغیب، می توانید یک سونامی از مشتریان خود که مایلند از شما و درباره شما بنویسند ایجاد کنید.تذکر: به مکانی که قرار است میزبان این حکایت ها شود، دقت کنید. به عنوان مثال شما می توانید از سرویس North Social به صورت پاتوقی برای مشتریان خود استفاده کنید. استفاده فراوان از عکس یک عکس ارزشمندتر از هزاران کلمه است. بعضاً تصاویر در انتقال مفاهیم می توانند بسیار بهتر از کلمات و جملات عمل کنند. رشد محبوبیت شبکه های اجتماعی همچون پینترست، اینستاگرام و تامبلر موید این ادعاست. این یک واقعیت است، هر چند ممکن است برخی

    برند های مهم دنیا
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 8
  • باردید دیروز : 39
  • بازدید کننده دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 393
  • بازدید سال : 13117
  • بازدید کلی : 21635
  • کدهای اختصاصی