close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    ایجاد وفاداري به برند , برندسازی اینترنتی

    بازدید : 568
    دوشنبه 18 آبان 1394 زمان : 12:37

    محصولات و خدمات شما خواهد بود.سوالات ، کلید کار و اعتماد ، عامل حیاتی در این فرایند هستند. قانون سوم: تشخیص دقیق نیازهابسیاری از مشتریان وقتی با شما صحبت می‌کنند نمی‌دانند نیازی دارند که برآوردن آن از عهده محصول یا خدمت شما ساخته است.آن‌ها افرادی مردد هستند و صرفا به جمع‌آوری اطلاعات می‌پردازند.وقتی با مشتری صحبت می‌کنید ، ممکن است نیازی داشته باشد که مشخص ، نا‌مشخص یا غیرواقعی باشد.اگر نیاز مشخص باشد ، ممکن است مشتری روش دقیق برآورده کردن آن را بداند و یا نداند.ممکن است نیاز واقعی او با آنچه فکر می‌کند نیاز دارد ، بسیار متفاوت باشد.اگر نیاز نامشخص و مبهم باشد ، شما و مشتری تنها از طریق معاینه و تشخیص می‌توانید نیازهای موجود را به دقت بشناسید و روش برآورده کردن آن‌ها به وسیله محصولات و خدمات خود را مشخص کنید.در بسیاری از موارد ، مشتری ممکن است فکر کند نیازی دارد ، در‌حالی‌که شرایط او واقعا رضایت بخش است. او به محصول یا خدمت شما احتیاجی ندارد و کار شما به‌عنوان فروشنده حرفه ای آن است که این موضوع را به او گوشزد کنید.پرسیدن سوالات مختلف کلی و جزئی و گوش سپردن به پاسخ آن‌ها ، روش دقیق اند) در بحث جدول روسيتر-پرسی اشاره شد که در استراتژی های ساخت تلقی برند به هنگام مواجهه با رفتارهای ناشی از محرک های مثبت،استراتژی های تبديلی، مزيت اغلب در اجرا معرفی می شود و زمان بَر خواهد بود. اين امر استفاده از تبليغات استاندارد را جهت ‘آزمايش’ کارآمد بودن پيام با دشواری مواجه می سازد. در دهه 1990 يک برند غذايی به بازار آمد که در معرفی خود از يکترانه ساده استفاده می کرد و به انبوهی از مزايا اشاره داشت که خيلی متمايز کننده نبودند. نحوه اجرا، بويژه مولفه های بصری و سرعت ارائه، سعی بر آن داشت تا بطور تلويحی برند را ‘مدرن’ جلوه دهد.جای تعجب نبود وقتی که از مردم در باره پيام آن می پرسند، مردم به مزايای عنوان شده در ترانه اشاره می کردند. تعداد اندکی در باره ‘مدرن’ بودن آن صحبت می کردند. اما استراتژی های تبديلی زمان بَر هستند و در اينجا نيز همين اتفاق رخ داد. طی يک مطالعه نظارتی مستمر، وقتی که از مردم سوال می شد ‘چه برند يا برندهايی را با عنوان “يک برند مدرن، امروزی” می شناختند؟’ از برند غذايی جديد نام می بردند حتی با اينکه بعنوان بخشی از پيام به آن اشاره نمی کردند. اين نمونه خوبی است از كلیدی روشن تر و بیشتری را در متن بگنجانند. معمولاً در این چنین مجموعه ها و سایت های Adsense ، بانكی از لغات و اصطلاحات كلیدی وجود دارد كه می تواند در آغاز راه كمك كننده باشد ولی پس از چندی دیگر سازنده نخواهند بود. در این حال همه وب سایت ها از این واژه ها بهره برده اند و یك وب سایت موفق سعی می كند لغات و عباراتی را در محتوایش بگنجاند كه در عین یگانگی و برجستگی، گویای مفهوم و هدف آن وب سایت بوده جستجوگران اینترنتی را به سوی خود جلب نماید. این مشكلات و چالش ها سبب شده كه جمع كثیری از بازاریابان و كاسبانی كه می خواهند كسب و كار اینترنتی یا حقیقی خودشان را در دنیای مجازی معرفی كنند استفاده از روش های دیگر را ترجیح می دهند.علی رغم این شرایط، باز هم گروههای متعددی از بازاریابان استفاده از محتوای وب سایت را روشی كارآمد می دانند. یك علت مهم اینست كه این روزها بازاریابان فراوانی فقط از مجاری جستجوهای اینترنتی فعالیت می كنند و به این جهت میدان رقابت چندان شلوغ نخواهد بود و این گروه می توانند راحت تر كار كنند.بازاریابانی كه كار در محتوای وب سایت ها را ترجیح می دهند، دریافته اند كه وب سایت مشتری گذاشته و دستیار خرید ایده آلی را که در ذهن دارند، توصیف کنند. در ادامه ما یک آزمایشگاه سنتی را به یک فروشگاه خرده فروشی آزمایشی تبدیل کردیم که در آن شرکت کنندگان در آزمایش می توانستند چندین سناریوی خرید را پیاده کرده و مفاهیم مختلفی را که از این نرم افزار PayPal در نظر داشتند، محک بزنند. در هر سناریو، برخی از عناصر آزمایش، بر تجربه کلی کار کمابیش تاثیرگذار بوده است. مثلاً به مشتری ها اجازه داده شد که با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود، قیمت کالاها را پرداخت کنند و یا به جستجوی تخفیفات فروشگاه بپردازند. قرار دادن مشتری ها در فضای یک فروشگاه آزمایشی، باعث شد ما به نکات ارزشمندی پی ببریم، در حالی که بدون استفاده از این روش نمی توانستیم چنین یافته هایی را از طریق شیوه های سنتی گروه های متمرکز (Focus Groups) یا تحقیقات صرف به دست آوریم. بر عملکرد مشتری ها کاملاً دقیق شوید چندی پیش یک شرکت فعال در حوزه تبارشناسی، چنین سوالی از ما پرسید: چرا اغلب مشتری های ما پس از طی کردن یک دوره آزمایشی رایگان، به استفاده از سرویس پولی تمایلی نشان نمی دهند؟ ما برای حل این موضوع، به بررسی عملکرد روزانه

    وب سایت ملی دانلود
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 7
  • باردید دیروز : 39
  • بازدید کننده دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 392
  • بازدید سال : 13116
  • بازدید کلی : 21634
  • کدهای اختصاصی