close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    ایجاد وفاداري به برند , برندسازی اینترنتی

    بازدید : 255
    دوشنبه 22 تير 1394 زمان : 22:19

    به فروش می رسد. ولی مزیتی که باعث فروش می شود آن است که با یک بار خرید برای چندین ماه از خرید مجدد بی نیاز خواهید شد.ذکر نوع گرافیت بکار رفته در مغز مداد نیز تلف کردن فضای تبلیغ است ولی یادآوری این نکته که ، این ماده خاص باعث می شود مداد خیلی دیرتر تمام شود عاملی برانگیزاننده برای خرید کالا است.به آخرین و سودآورترین بخش تبلیغ می رسیم که در بسیاری از آگهی ها اثری از آن دیده نمی شود ! ارائه پیشنهاد فروشفضای کافی از صفحه را برای ارائه پیشنهاد فروش خود اختصاص دهید و از مشتریان بخواهید کاری را انجام دهند. این کار حتی می تواند فقط تقاضای تماس با شما و ثبت سفارش باشد.یک ساختار کاملا اشتباه و جا افتاده در تبلیغات آن است که کالای خود را معرفی کنیم و در پایین صفحه شماره تلفن خود را ذکر کنیم و فکر کنیم اگر مشتری به کالا علاقه مند باشد ، حتما تماس خواهد گرفت.واقعیت آن است که بسیاری از خوانندگان علاقه مند تماس نخواهند گرفت ! بسیاری از مشتریان از صحبت با یک غریبه که می خواهد محصولی را بفروشد ترس دارند. شما باید از او بخواهید که تماس بگیرد و حتی برای کاستن ترس مراحل کار را به دقت بنویسید.مثالی از طولانی هم ، شیوه موفقی به شمار نمی­آید. تا آنجا که می­توانید ، پست ارسال کنید. اما توجه داشته باشید که اگر بکوشید «هر روز» یک پست بنویسید و منتشر کنید و خود را شدیداً به این کار متعهد و ملزم بدانید، چه بسا چندی بعد، با فروکش کردن شور و شوق اولیه، دچار فرسودگی شده و این کار را شاق و پرزحمت قلمداد کنید. به هر حال تعادل را از دست ندهید.پست­هایتان را کوتاه بنوسید و از پرحرفی و اضافات بپرهیزید. رک و پوست­کنده اصل مطلب را بیان کنید.راز موفقیت در کار کردن با تمام رسانه¬های اجتماعی «اعتدال» است. این کار یک سم کشنده است که در پنج دقیقه، چند پست ایجاد کنید و سپس در باقی روز هیچ پستی منتشر نکنید. این روش کاملاً غلط است.از ایده­های منحصر به فرد خودتان سخن بگویید وبه راه حل­هایی که برای غلبه بر دغدغه­های مشتریان­تان می­توانید به آنها پیشنهاد دهید، اشاره کنید. به هوش باشید و ببینید دیگر وبلاگ­نویس­هایی که در حوزه کاری شما فعالیت می­کنند، درباره چه موضوعی قلم فرسایی می­کنند. همیشه برای الهام گرفتن در این خصوص، به چیزهایی که در اطراف­تان اتفاق می افتد دقت کنید.به یاد داشته باشید که همیشه پست­هایی تبليغات تجاري كه در بالا ذكر گرديد مي توان تبليغات اينتــــــرنتي را چنين تعريف نمود:بــــــــه كارگيري اينترنت و فناوري هاي زيرمجموعه آن نظير وب و پست الكترونيك توسط سازمانهاي تجاري براي انجام فعاليتهاي تبليغاتي موردنظر. تاريخچه و اهميتبا شروع فعاليتهاي تجاري در اينترنت ، تبليغات اينترنتي نيز پابه عرصه ظهور گذاشت.به نظر مي رسد اولين شيوه براي تبليغ استفاده از پست الكترونيك بوده باشد.اما با اضافه شدن فناوري وب به اينترنت، تبليغات اينترنتي به شكل امروزي آن آغاز گرديد. در سال 1994 اولين بنر تبليغاتي كه امروزه معمول ترين و مشهورترين مدل تبليغ در اينترنت است.در پايگاه اينترنتي هات واير به كار گرفته شد . از اين سال به بعد بود كه تبليغات اينترنتي به عنوان تكنيكي موثر و كارا براي تبليغات موردتوجه بازاريابان قرار گرفت. به مرور زمان انواع جديدي از مدلهاي تبليغات در اينترنت شكل گرفتند و ميزان هزينه هاي تبليغاتي به طور مداوم افزايش پيدا كرد. به طوري كه از ميزان 55 ميليون دلار در سال 1995 به 270 ميليون دلار در سال 1996، 940 ميليون دلار در سال 1997، 2 ميليارد دلار در سال 1998 و 3/5 های ایمیلی خود را ردیابی کنید و مورد ارزیابی دقیق قرار دهید.4- برخلاف بازاریابی مبتنی بر وب سایت ، پیام ها را می توان به تمام مشتریان به صورت سفارشی رساند.از جمله ویژگی های بازاریابی ایمیلی این است که متناسب با سلیقه و نیاز هر مخاطب می توان پیامی سفارشی تهیه و ارسال کرد.5- ایجاد نتایج فوری در استفاده از این ابزار بسیار بیشتر فراهم است. با توجه به سرعت انتقال پیام های ایمیلی امکان بهره بردن از این ابزار برای کسب نتایج سریع و انجام اقدامات زودبازده فراهم شده است. یکی از کاربردهای پست الکترونیکی معرفی کالاها و خدمات جدید به مشتریان است.فرض کنید شما فروشنده مواد غذایی هستید و اینک محصولات تازه ای را تهیه کرده اید.حالا قصد دارید مشتریان قبلی را از این مهم آگاه کنید. چنانچه قبلا اطلاعات اولیه مشتریان را دریافت و ثبت کرده باشید ، به راحتی از طریق ارسال پست الکترونیکی می توانید محصولات جدید خود را به مشتریان معرفی کنید.کاربرد دیگر پست الکترونیکی ترغیب مشتریان به خرید فوری کالا و خدمات در زمانی مشخص است. فرض کنید همان فروشگاه مواد غذایی چنین قصد داشته باشد.با برگزاری یک جشنواره خرید و اطلاع

    مثال های بازاریابی اینترنتی در ایران
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 13
  • باردید دیروز : 39
  • بازدید کننده دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 398
  • بازدید سال : 13122
  • بازدید کلی : 21640
  • کدهای اختصاصی