close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده
  • ایجاد وفاداري به برند , برندسازی اینترنتی

    کندی)تحقیقات نشان می دهد که در محیط اینترنت ، بازاریابی از طریق ایمیل بعد از بازاریابی از طریق موتورهای جست و جو اثربخش ترین روش بازاریابی بوده است.بازاریابی از...

    بازدید :376
    پنجشنبه 9 مهر 1394زمان :16:06
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    زیادی دریافت می‌کنید، می‌توان همه آن‌ها را در شش گروه یا کمتر طبقه‌بندی کرد. اعتراضات احتمالی مهم را مشخص کنید و پاسخ‌هایی منطقی و مستحکم برای هر کدام از آن‌ها در نظر بگیرید تا وقفه‌ای در فرایند فروش ایجاد نشود. قانون ششم: قطعی‌کردن فروشبازیکنان گلف می‌‌گویند: «اولین ضربه را برای نمایش می‌زنیم، اما در ضربات بعد، پول جایزه را نشانه می‌رویم.»تاکنون همه مراحل فروش که درباره آن‌ها صحبت کرده‌ایم را انجام داده‌ا‌ید ، اما توانایی شما برای قطعی کردن فروش و وادار کردن خریدار به اتخاذ تصمیم خرید همان زمانی است که «پول را نشانه می‌روید.»قدرتمندترین واژه در فرایند فروش «درخواست» است. افراد زیادی از عدم پذیرش و یا شنیدن واژه «نه» در مکالمه فروش هراسانند و به همین دلیل، هیچگاه درخواست نمی‌کنند. آن‌ها منفعلانه می‌نشینند و امیدوارند مشتری پیش قدم شده و خدمات و محصولات آن‌ها را بخرد.اما چنین اتفاقی به ندرت روی می‌دهد. حتی اگر مشتری محصولی را بخواهد ، به آن نیاز داشته باشد ، بتواند از آن استفاده کند و استطاعت مالی خرید آن را داشته باشد ، مسئولیت فروشنده این است که به این موضوع پرداخته و از مشتری و ترویج نمایید، سپس مشترکان خودشان به سراغ شما خواهند آمد. در وهله اول این گونه به نظر می رسد که بهترین روش برای شروع بازاریابی داخلی عبارت است از راه اندازی یک سایت و شروع به تولید محتواهای جذاب و حرفه ای. برای این که سایت تان را برای مشترکین بهینه کنید باید یک «درخواست عمل» (Call to Action) در بالای صفحه سایت قرار دهید. در این زمینه، سایت www.kunocreative.com زیبا کار کرده است: به یاد داشته باشید که وقتی برای مشترکین ایمیلی خود مطلبی می فرستید، آنها انتظار دارند که همواره مطالبی به همین کیفیت روانه Inbox آنها کنید. بنابراین وقتی ایمیل مخاطبی را دریافت کردید، سعی نکنید با ارسال انبوه پیام های تبلیغاتی و مانند آن، فرد را دلزده کنید و حتی او را به سمت حذف اشتراک از سایت تان سوق دهید. به مشترکین خود حق انتخاب بدهید یکی از بهترین راه ها برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشترکین ایمیلی آن است که به آنها در انتخاب نوع اشتراک حق انتخاب بدهید. خیلی کم پیش می آید که یک مخاطب به تمام انواع محتواهایی که شما تولید می کنید علاقه مند باشد، بنابراین اجازه دهید مشترکین بتوانند بر اساس موضوعات مدنظر وزن دهی الزامی نيست، اما وزن اهميت را متناسب با آنچه در فصل6 مورد بحث قرار داديم به نمايش می گذارد.) اعتقاد به اينکه ولوو يا بی ام دابليو از عهده ارائه مزايای بالقوه بر می آيند اينگونه ثبت می شود: ارائه کامل امتياز 3 می گيرد، ارائه مناسب امتياز 1 و چنانچه تصور نشود از عهده ارائه مزيت بر بيايد امتياز صفر دريافت خواهد کرد.در رديف امتياز کل، ولوو 11 و بی ام دابليو 16 است. حال اين امتيازات چه معنايی دارند؟ براساس مدل انتظار-ارزش، مجموع حاصلضرب وزن اهميت در امتياز باور برای هر مزيت بالقوه، قدرت نسبی تلقی نسبت به ولوو و بی ام دابليو را نشان می دهد. آنچه که اين امتيازها به ما می گويند اين است که مردم علاقه مندی بيشتری نسبت به بی ام دابليو تا ولوو از خود نشان می دهند. چنانچه بدنبال دليل هستيد، تفاوت اصلی در نوع نگرش به ‘شيک بودن’ است.دو مورد از مهمترين مزيت ها (فراموش نکنيد اين يک مثال فرضی است) ‘ايمنی’ و ‘شيک بودن’ هستند. ولوو مطمئنا ايمنی دارد درحاليکه بی ام دابليو ايمنی مناسبی دارد. اما در خصوص ‘شيک بودن’، بی ام دابليو کاملا چنين مزيتی را ارائه می دهد درحاليکه ولوو به هيچ عنوان اينگونه بود که آگاهی بالايی ايجاد کند و مورد توجه قرار بگيرد. همچنين احساس شد مورد علاقه قرار گرفتن اين تبليغات نيز از اهميت يکسانی برخوردار است. و سگ کوچکی که برای اولين بار در 1972 در تبليغات ظاهر شد در هر دو مورد نقش محوری بازی می کرد. با اين وجود ارزش استثنايی سگ در چگونگی توسعه آن در طول سال ها و در نتيجه ثبات ارزشمندی است که بدست آمده است و اين در حالی است که با رشد مداوم نسل های خريدار کاغذ توالت همسو بوده است. علاوه بر اين، با به نمايش گذاشتن لطافت، قدرت و متراژ بالای اين محصول، به شکل گسست ناپذيری با برند ارتباط برقرار کرده و به استعاره ای برای هرچيز که مردم در باره اندرکس دوست دارند تبديل شده است.بنابراين، تبليغات اندرکس نه تنها به نحوی استثنايی مورد توجه قرار گرفت بلکه به شکلی باور نکردنی از محبوبيت برخوردار شد. به نظر ميلوارد براون، تبليغات اندرکس يکی از استثنايی ترين کارزارهايی است که تاکنون صورت گرفته و بيش از 85% پاسخ دهندگان از تبليغات لذت برده بودند. ترکيب اين سطح استثنايی از ضريب آگاهی بالا و اين شدت مورد علاقه بودن با هيچ برند ديگری قابل مقايسه نيست. خصوصيات مصرف کنندگان ایجاد وفاداري به برند , برندسازی اینترنتی

    مشاهده پست مشابه : یارانه برج 6 سال 94
    نظرات این مطلب
    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    ایجاد وفاداري به برند , برندسازی اینترنتی ایجاد وفاداري به برند , برندسازی اینترنتی کد امنیتی

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    • آرشیو لینک ها
    آمار سایت
    • کل مطالب : 36
    • کل نظرات : 0
    • افراد آنلاین : 1
    • تعداد اعضا : 0
    • بازدید امروز : 85
    • بازدید کننده امروز : 57
    • باردید دیروز : 1
    • بازدید کننده دیروز : 2
    • گوگل امروز : 0
    • گوگل دیروز : 0
    • بازدید هفته : 86
    • بازدید ماه : 231
    • بازدید سال : 3205
    • بازدید کلی : 25216
    کدهای اختصاصی