close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    ایجاد وفاداري به برند , برندسازی اینترنتی

    بازدید : 319
    چهارشنبه 25 فروردين 1395 زمان : 8:24

    مقابل، استفاده از سرور اختصاصی، یک امتیاز امنیتی برای وبسایت طراحی شده شما محسوب می‌شود. وقتی شما از سرور اختصاصی استفاده کنید، فقط وب سایت طراحی شده شما است که به سرور و برنامه‌های آن دسترسی دارد. بدین ترتیب شما می‌توانید به طور کامل بر سرور و برنامه تحت اجرای آن نظارت داشته و از امنیت وبسایت طراحی شده خود مطمئن باشید.2. همیشه گوش به زنگ بسته های به روزرسانی و وصله‌های امنیتی برنامه‌های سرورتان باشید و به سرعت آن‌ها را نصب کنید‬‬امنیت اطلاعات و سرور، که مهمترین مساله برای یک مشتری است، اغلب اوقات کمترین اهمیت را برای شرکت‌ های ارائه دهنده‌ی هاست، دارد. (و حتی شاید برایشان مهم نباشد!)شرکت‌های ارائه دهنده هاست ، هنگام قرارداد می گویند که از امن‌ترین و بهترین نرم‌افزارهای امنیتی برای حفاظت از اطلاعات وب سایت طراحی شده شما استفاده می‌کنند، اما اگر آن‌ها برنامه‌های در حال اجرا را به روز نکنند و وصله‌های امنیتی را روی آنها نصب ننمایند، وبسایت طراحی شده شما در برابر انواع خطرات آسیب‌پذیر خواهد بود. (دقت کنید که نصب وصله‌های امنیتی باید در اولین فرصت و کمترین زمان ممکن انجام شود، زیرا هکر در هر روش بازاریابی دیگری ، مشتریان وادار میشوند تا طی ساعات مشخصی با فروشندگان ما تماس بگیرند تا ارتباط تجاری برقرار شود. این در حالی است که در بازاریابی از طریق موتورهای جستجو ، می توان چنان ساز و کارهای فروش را روی سایت مکانیزه نمود که در تمامی ساعات شبانه روز حتی بدون نیاز به افزایش نیروی انسانی، پروسه فروش قابل انجام شود گرچه این از مزایای عمومی بازاریابی آنلاین است ، حیثیت انتساب این موضوع به بازاریابی از طریق موتورهای جستجو آن است که در بازاریابی از طریق سرچ انجین ها ، در هر ساعت از شبانه روز ممکن است در اثر جستجو به سایت منتقل شود.5- از دیگر مزایای بازاریابی از طریق موتورهای جستجو ، بازاریابی بین المللی است. به عبارت دیگر در روش های مختلف بازاریابی معمولا محدودیت مکانی وجود دارد در حالی که بازاریابی جستجو به عنوان یکی از روش های بازاریابی آنلاین مانند دیگر روش های بازاریابی آنلاین، محدود به مکان خاصی نیست و می توان با مشتریان مختلف از نقاط مختلف دنیا پروسه بازاریابی و فروش را طی کرد.6- از دیگر مزایای بازاریابی از طریق موتورهای جستجو نسبت به دیگر روش های بازاریابی میتوان همراه باشید تا با 7 نکته ی اساسی، برای موفقیت در تجارت اینترنتی آشنا شوید.وبسایت خود را پیچیده نکنیدیک اشتباه رایج در طراحی فروشگاه های اینترنتی صرف وقت زیاد روی طراحی وبسایت می باشد، اضافه کردن جلوه های فلش،گرافیک های حجیم و فایل های صوتی در فروشگاه شما می تواند یک اشتباه جبران ناپذیر باشد. همه ی این ویژگی ها می تواند برایتان جذاب باشد، اما بدون شک عملکرد و سرعت سایت تان را تحت تاثیر قرار می دهد. پس در طراحی سایت، تلاش کنید تا همه چیز به آسانی قابل استفاده باشد.استفاده موثر از شبکه های اجتماعیبا حضوری فعال در شبکه های اجتماعی به برند خود اعتبار ببخشید. به روز کردن وبلاگ خودتان با پست های جدید از آخرین فعالیت شرکت شما می تواند راهی موثر و جذاب برای ارتباط بهتر مشتریان با تجارت شما باشد. همچنین انتشار گزارش هایی از فعالیت های شرکت تان در شبکه های اجتماعی، باعث بالاتر رفتن اعتبار فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد.پشتیبانی بدون نقصهر بازدیدکننده یک مشتری بالقوه برای فروشگاه شما محسوب می شود. بهتر است پاسخ به درخواست مشتریان را همیشه در اولویت قرار دهید. رقابت در دنیای تجارت اینترنتی بسیار شرکت ها همگی در پی اين هستند که نامشان، برند آنها، در بازار خود معنی ويژه ای داشته باشد. آنها دوست دارند اينگونه ديده شوند و اينگونه از رقبای خود متمايز گردند. چرا بعضی ها از فروشگاه های ‘بهتری’ خريد می کنند درحاليکه می توانند محصولات (برندهای) مشابهی را با قيمت بسيار کمتر از يک فروشگاه ارزان فروش تهيه نمايند؟ مشخصا قيمت مهمترين چيزی نيست که به هنگام تصميم گيری برای خريد به آن توجه کنند. آنها به دنبال چيز ديگری هستند، اما از کجا می دانند چگونه آن را پيدا کنند؟ آنها به دانش و تجربه خود از فروشگاه های مختلف تکيه می کنند تا آنان را به فروشگاه هايی هدايت کنند که انتظار دارند کالای مورد نظر خود را در آنجا بيابند. تصوير يا درک فروشگاه در ذهن آنها با نام فروشگاه همراه می شود، نام برند. در بازاريابی يکفروشگاه خرده فروشی، هدف اين است که مردم احساس کنند هميشه پايين ترين قيمت ها را ارائه می کند يا متنوع ترين کالاها را عرضه می کند يا لذت بخش ترين تجربه خريد را بدست می دهد. اين حالت را جايگيری می نامند و اولين قدم در توسعه تبليغات برای ايجاد يک برند محسوب می شود. ايده برند بعنوان يک برچسب کليد

    بازشناسی و به ياد آوری برند
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 135
  • بازدید کننده امروز : 135
  • باردید دیروز : 269
  • بازدید کننده دیروز : 269
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1107
  • بازدید ماه : 1617
  • بازدید سال : 3733
  • بازدید کلی : 12251
  • کدهای اختصاصی